Daisypath Anniversary tickers

27 Temmuz 2009 Pazartesi

Evlilik Aydönümümüz - 29.07.2009


29.05.2007 tarihinde evlendik ve tam 2 yıl 2 aydır çok mutluyuz...
Yıllar önce üniversite dönemlerimde kendimi evliliğe çok ama çok uzak görüp, en iyisi tekil bir hayat sürdürmek diyordum kendi kendime ya da olurda birileri bu konudaki nacizane düşüncemi sorduğunda. Ne garip ve ne de güzeldir ki, hayatımın o an ki düşünceleri, hayatımın tek düze akışı yine üniversite yıllarımda hiç ummadığım bir anda değişiverdi ve aslında sırf bulamamaktan dahası kendime dahi itiraf etmekten korktuğumdan dolayı istemiyormuş gibi davrandığım "aradığım insanı" çok da yakınımda buluverdim. Bulduğumda da tüm benliğimle onu kaybetmekten çok korktum. Şimdi her anımda yanımda olmasına rağmen O'nu hala çok özlüyorum ve her geçen gün daha da bağlanıyorum. SENDEN ve BENDEN bahsetmek bile o kadar güzel ki. 2 yıl 2 ay o kadar hızlı ve dolu dolu geçti ki...Nice mutlu aylara hayatımın anlamı...

9 yorum:

  1. aşkım canımın içisın.oguz teşekkur edıyorum.burdan artık yazarım sızede.bılıyorkı herkes ben ıkızmı cok sevıyorum daha cokk.ama ordakı tarıh ılerlıyo.degıstırmek lazım

    YanıtlaSil
  2. oguz ya ne guzel ıfade edıyorsun.valla cok begendım.aşkımmmmmmmmmmmmmmmmm cok sevıyorum sızı

    YanıtlaSil
  3. HAYATIMIN ANLAMI
    BEN SENIN KADAR GÜZEL IFADE EDEMIYORUM.
    SENIN SEVGINE LAYIK OLDUGUM VE SAHIP OLDUGUM ICIN COK COK COK AMA COK MUTLUYUM.
    ASKIM BEBEBGIM RUHUM HERSEYIM INANKI BEN SENI SENI BENI SEVDIGINDEN COK DAHA FAZLA SEVIYORUM
    SEN BENIM YASAMA SEVINCIMSIN

    YanıtlaSil
  4. BİR SEVDA DÜŞTÜ YOLUMA
    GİTTİĞİM EN GÜZEL YOLDU SENİNKİ
    GÖZLERİNE BAKIP DALDIM RÜYALARA
    GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL DÜŞTÜ SENİNKİ
    SORDUĞUM SORULARA CEVAP VERENDİN
    ALDIĞIM EN GÜZEL NEFES SENİNKİ
    BU DÜNYADA BANA DÜŞEN
    EN SEVGİLİ EŞ BENİMKİ
    IŞIL YILMAZ

    YanıtlaSil
  5. Gül yuzlum

    Gulyuzlum
    Degişmez sana olan duygularım
    Aynı yolun yolcusuyuz senınle
    Sen beni goreceksın bende senı
    Hiç bıkmadan
    Aynı heyecanla
    Herfarklı gunde
    Yıne sana tutulacak kalbım.
    Medıha

    YanıtlaSil
  6. Dort mevsım güz sensız
    Sana hazan hiç yakışmadı
    Gönlümün ıstedıgı bahardı
    Gıttıgınde gerıye ruzgarın kaldı
    Zor olan unutmayı denemektı
    Imkansız olanı
    Sana yükledım tüm sevdaları
    Gerıye çekılmez bır hayat bıraktı
    Medıha

    YanıtlaSil
  7. canım arkadaşım, nice mutlu, huzurlu yıllara inşallah. allah mutluluğunuzu daim etsin... mehtap...

    YanıtlaSil
  8. Hey gidi Oğuz hey. Bu konudaki düşüncelerini belki de en yakından bilen insanlardan biriydim. Evlenmene inanamıştım bile. Çünkü benim üniversite bildiğim Oğuz, çok çekingen, kendi kabında, duygularını inanılmaz iyi saklayan, hiç belli etmeyen ve gelecekte gayet özgürce takılacak bir görüntü lanse ediyordu. Ama gerçekler ve iç dünyadan geçenler bunu söylemez.

    Evliliğinin harika olmasına inan çok seviniyorum. Ama ben üniversitedeki kafa halimle hala devam ediyorum galiba. Hatta üniversitede hayalini kurduğum iş hayatının bizzat içindeyim. İstediğim bir çok şeyi gerçekleştirmiş durumdayım. Ama üniversite halimin aksine aşk hayatından nedense çok uzağım. Gerek aldığım fedakarlıklar, kendimden fazla daha çok başkalarını düşünmem, yoğun iş hayatı ve ağır sorumluluklar derken bir de baktım ki yaş 33 olmuş ve yıllar hala ilerliyor. Yorgunum da...

    Evlilik tüm hayatı %40-%60 ya da %90 değil, %100 etkileyen bir süreç. Doğru seçim yaptın yaptın, yapamadın, tüm hayatın kayar belki de. En azından çevremden böyle gördüm. Özellikle ağabeylerimde. O yüzden evlilikten korkan bir insan olduğum söylenebilir. Kolay değil. Zaten şu iş yoğunluğu, ağır sorumluluklar silsilesinde bir insan ile tanışabilecek zamanı bulabileceğimi de sanmıyorum. Elbet bir gün.. Ama ne zaman bilinmez.

    Çok öperim Oğuz'um! Bana yar olmadın ya ona yanarım ben :))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...