Daisypath Anniversary tickers

27 Temmuz 2009 Pazartesi

Eşime Notlar (1)

O, aklımın bir takım şeylere ermeye başlayıp da benliğimi tüm ağırlığıyla üzerimde hissetmeye başladığım zamanlardan beridir, içimde eksikliğini hisssettiğim ama bunun ne olduğuna bir türlü anlam veremediğim boşluğun ve arayışın farkına varmamı sağladı ve O'nu gördüğüm o eşsiz anın tadını içimde hiç unutmayacak olmama rağmen, hayatımın en unutulmaz ve değerli anı,ki benim için daha bir vazgeçilmez olanıdır, ona olan sevgim ve O'nun bana olan sevgisinin birleştiği gündür. Hayatımına verdiğin anlam için ve beni her zaman seveceğini bilmemi sağladığın için...İçime işleyen varlığınla ben mutlu bir insanım artık...Tatlı Eşime

4 yorum:

  1. BEN IŞIL YILMAZ
    OĞUZ YILMAZ IN EŞİ
    HAYATIM BENİM YAZDIĞIN O GÜZEL ,BENİ HERŞEYİNLE ETKİLEYEN, HER HALİN VE HER SÖZÜN İÇİN VE BENİ ÇOK AMA ÇOK SEVDİĞİN İÇİN , BENİM OLDUĞUN İÇİN SANA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
  2. HAYATIMIN ANLAM KATAN
    YÜREGİNİN GÜZELLİĞİ YÜZÜNE VURMUŞ
    BENİM YAŞAM KAYNAĞIM
    HERŞEYİM
    SEVGİN İÇİN HERŞEYE DEĞER
    SENİ DAHA ÇOK SEVEN EŞİN
    IŞIL YILMAZ

    YanıtlaSil
  3. canlarımmmmmmmmmmmm benım 2 nızıde cok sevıyorum.ALLAH hep mutlu etsın ayırmasın ahrettede emı

    YanıtlaSil
  4. TATLI İKİZİM BENİM BEN DAHA ÇOK SEVİYORUM
    BUNU DA BİL
    VE KABUL ET
    TAMAMMMMMIIIII
    ASKIM BENIM
    IŞIL YILMAZ

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...