Daisypath Anniversary tickers

14 Kasım 2010 Pazar

Eşime Notlar ( 3 )

Hayatınızın ne şekilde biçimleneceğini ve kendinize bu biçimlenme içerisinde nasıl bir rol düşeceğini hayal ettiğinizde, aklınıza muhtemel geleceğinizle ilgili pek çok senaryo gelir. Beklentiler, hedeflenen noktalar, aile yaşantınız, iş kariyeriniz, maddi gücünüzün sınırı gibi mesela. Oysa hayat kendinize hedefler koymadan, planlar yapmadan hiç aklınıza hayalinize dahi getirmediğiniz güzellikleri önünüze getirecek kadar sürprizlerle dolu. Kimisine göre kaderin ağlarını örmesi kimisine göre de sadece kişisel çabaların yadsınamaz sonucu. Her ne olursa olsun iyi olanı da kötü olanı da yaşamak zorundayız. Benim hayatımın yönü hiç beklemediğim şekilde ve beklemediğim anlarda ortaya çıkan fırsatlarla, dönüm noktalarıyla kendisini gösterdi. Benim hayatımın en önemli dönüm noktasının ortasında hayatımın en güzel parçası olan eşim var tabii ki. Bir insan başka bir insanın hayatını bu kadar mı değiştirebilir. Eşim benliğimin bir parçası olduğundan itibaren, daha öncesinde gözüme önemsiz gelen birçok şey inanılmaz derecede önceliklerim haline geliverdi. Oysa üniversite yıllarında evliliği aklından bile geçirmediğim halde, hayat karşıma O’nu çıkardı. Hayalime dahi girmeyen güzel bir sürpriz olarak. Sonrasında ise benim daha önce hiç yapmadığım ve gerek duymadığım şekilde, hayatımıza dair planlar yapıp hedefler koymaya başladık. Bu noktada, hayatın güzelliğinin, birbirini seven iki insanca paylaşıldığında daha bir anlam kazandığını, her şeyin olduğundan daha güzel, daha zevkli hale geldiğini görüyorsunuz. Bir noktadan sonra sevgi insanın ruhuna daha da işleyip vazgeçilmez bir etken oluyor. Onsuz atılan her adım yalnızlığın dayanılmaz acısını içinize işliyor. Onsuz yenilen her lokma dünyanın en güzel yemeği dahi olsa samandan farksız geliyor. Onsuz yapılan her şey sadece birer önemsiz ayrıntı olarak geride kalıyor. Kısacası ben eşimi çok daha çok seviyorum. Benim eşim olduğun için ne kadar şanslı olduğumun farkındayım birtanem. Varlığının sıcaklığını her an içimde hissetmek, beni çok sevdiğini bilmek, senden ve benden bahsetmek beni her zaman o kadar çok mutlu ediyor ki anlatamam. 41. ay dönümümüz kutlu olsun aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...